Wednesday, October 13, 2010

PAGI YG INDAH:))

Monink2! aq bgn pagi jek mama da bukak radio..(MOTIF MAMA BUKAK RADIO SBB NAK BGNKAN AQ)..haish:)
bile da terbangun aq mmg tak boleh dah tido balik..so aq pun berkaroke la ikut lagu kat radio uh!(pdn muke mama aq sbb terpakse dgr suare sumbang anak dea pepagi bute) hahha:) sape suruh bukak radio!tetibe kuar lagu yang aq suke sgt2.so aq pun nyanyi..law korang nak nyanyi same pun bole..kat bwh neh ade lyrics dye..


COCO MENGINTAI LANGIT

Setiap hariku tulis
Yang ku telah jatuh cinta
Tapi ku rasa bersalah
Tidak ku nyatakan padamu

Adakah engkau merasa
Apa yang sedang ku rasa
Terpanah tancap asmara
Harapnya kau dah terima

Maafkan aku kerna menyintamu
Maaf jika ku tak padan denganmu
Tapi ku berjanji kau juita hati
Akan ku jaga hingga akhir nanti

Maafkan aku terus memujamu
Maaf aku yang terlanjur merindu
Didalam hujan renyai
Aku mengintai langit
Mengharap engkau akan setuju
Menyintai aku

Bernyanyi dan bisikkanlah sayang
Bait kata dalam jiwa
Tak tahan rasanya menanggung kasmara
Dan tak dapatku lelapkan mata
Mengkhayalkanmu bermimpikanmu
Sepanjang malamku 

 nyanyilah korang sesedap rase yea!bye!


No comments: